Siis elämä menee eteenpäin vinhaa vauhtia. Olen saanut elämääni uusia tuttavuuksia ja vanhoja olen uudistanut.Siitä olen kiitollinen.

Meillä on nyt Lempi.14v.suomen heppa joka sairastui lievään kaviokuumeeseen tallin vaihdoksen vuoksi,Uusi paikka ,uudet heinät ja liikunta -alueet.Siitä ollaan vinhaa vauhtia toipumassa.

Lempi%20t%C3%A4n%C3%A4%C3%A4n%204.3.14-n

Löysin myös ihmisiä jotka ovat opettaneet minua ajattelemaan positiivisesti ja kasvattamaan kiitollisuuttani joka päivä asioista joista voin olla sitä.

-tänään: olen kiitollinen sitä että HETA .lla oli terveet silmät ja keskustelusta tarkastavan ellin kanssa lk.silmäsairaus tilanteesta.Lupasin HC.n vastustamiseksi viedä Hetan verinäytteen Lohen tutkimukseen TERVE-verrokiksi.

-myös Lempin oireettomuus ja rauhallinen käytös on yksi ilon aiheita

-Jimi on yksi todella suurimpia  ilon aiheita ,kuvassa olemme traktori kaupoilla:)

Jimi%20traktorikaupoilla-normal.jpg